loading...
BEST ANIMATION
بازدید : 14 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

Hotel Transylvania دانلود دوبله فارسی انیمیشن هتل ترانسیلوانیا   Hotel Transylvania 2012

 

نام انیمیشن: Hotel Transylvania – هتل ترانسیلوانیا

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۱ دقیقه

حجم: ۶۳۱/۱۵۱۴ مگابایت

کیفیت: BDRip 1080p/720p

دوبله فارسی

 

خلاصه داستان: هیولاها سالهاست که از ترس انسان ها خواب و خوراک ندارند. کنت دراکولا هتلی مخصوص هیولاها می سازد که بدون نگرانی می توانند در آنجا اقامت داشته باشند اما با ورود یک انسان همه چیز بهم می ریزد….

 

 

caution دانلود دوبله فارسی انیمیشن هتل ترانسیلوانیا   Hotel Transylvania 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

بازدید : 4 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

 Batman The Dark Knight Returns, Part 2 دانلود انیمیشن Batman: The Dark Knight Returns, Part 2

نام انیمیشن: Batman: The Dark Knight Returns, Part 2

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۵ دقیقه

حجم: ۵۵۰ مگابایت

کیفیت: BRRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان: بتمن به مدت ده سال دیده نشده است. نسل جدیدی از نابسامانی های جنایی در شهر Gotham به وجود آمده است, بروس وین ۵۵ ساله هنوز مجبور است مثل راهب ها شنل بپوشد اما، آیا او هنوز هم به سرعت قادر به مبارزه با جرم و جنایت در عصر جدید است…

 

 

caution دانلود انیمیشن Batman: The Dark Knight Returns, Part 2 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

بازدید : 5 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

a monster in paris cover small دانلود دوبله گلوری انیمیشن هیولایی در پاریس A Monster In Paris 2011

 

نام انیمیشن: A Monster In Paris – هیولایی در پاریس

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۶۱۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: امیل آپارات‌چی خجالتی و رائول مخترع پرهیجان در پی به دام انداختن هیولایی هستند که شهروندان را به وحشت انداخته است. لوسیل ستاره مهربان کاباره و یک دانشمند عجیب و غریب و میمون عصبانی او در این ماموریت آن‌ها را همراهی می‌کنند و … 

 

 

caution دانلود دوبله گلوری انیمیشن هیولایی در پاریس A Monster In Paris 2011 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب وبلاگ چه قدر راضی هستید
    چه چیزی بیشتر در وبلاگ قرار بگیرد؟
    نظرتون راجب سایت شدن این وبلاگ چیه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 585